Isnin, 2 Mac 2015
BERBLOGER LAGI :)
Assalamualaikum.
alhamdulillah atas segalanya.
Hampirsetahun x bukak blog ni.huhu. Sebabnya busy dengan study sebagai pelajar tahun akhir dan keluarga baru.hee.
ringkasnya,
-saya sudah abis belaja bulan jan 2015 lalu
-InshaALLAH akan sambung master dalam masa terdekat di Unisza
-sudah berkahwin bulan Dis 2012
-dikurniakan 2 orang anak
:)
Nantikan pengalaman saya menjadi pelajar at da same time menjadi isteri dan ibu di entri yang lain.
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
helaian yang dilihat
-
Maaf kututurkan Untukmu fuqara’ yang hampir di sisiku Maaf kerna aku mungkin tidak pernah tahu akan kesusahanmu Maaf kulanjutkan Untukmu y...
-
Assalamualaikum! saat hiba datang lagi memagari bahagia pintu-pintu tawa sudah mula tertutup rapat seakan-akan debu-debu kelam sahaja bert...
-
Di sini saya hanya ada satu persoalan Persoalan tentang perkaitan hakikat dan keberanian Hakikat adalah kebenaran Dan keberanian perlu ada u...



Tiada ulasan:
Catat Ulasan