Ahad, 23 Oktober 2011

Jangan Tengok Wajah Saya

Assalamualaikum...

Alhamdulillah, kepada Allah, pencipta sekalian Alam...

Saya dengan rendah hatinya memohon maaf kepada pembaca sekalian kerana ada antara entri-entri saya sebelum ini, saya meletakkan foto saya(perseorangan)...dan mungkin sesiapa yang tidak berhak melihatnya menjadi tertengok...dan sesungguhnya , saya seakan pembawa dosa kepada yang tertengoknya. walaupun foto-foto tersebut menutup aurat, tetapi itu tidak boleh menjadi sandaran saya untuk meletak foto-foto diri saya( bukan foto beramai-ramai)

Semoga Allah mengampuni diri saya ...dan kalian memaafkan saya..

terima kasih adikku , Izzat..atas nasihat..

dan syukur pada Allah kerana menyedarkan diri saya..

*sedang mendelete gambar2 yang ada wajah saya(perseorangan)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Click to view my Personality Profile page

helaian yang dilihat

jalan-jalan dari