Khamis, 2 Jun 2011

Approach , booking and cancel...don't do that if..!

Assalamualaikum…

Wanita bknlh sprti barang yg boleh di“booking” atau di“cancel” sesuka hati, jika tahu tidak mmpu maka usahlah gatal menjalin hubungan cinta @ memberi harapan yg dusta. Itu adalah 1 dosa yg mcmrkan kesucian wanita. Tndkn “Approach” seseorang gadis, halal dilakukan bila niat & azam sudah tekad utk bernikah, bersedia & MAMPU. Jika x , PENDAMkan sahaja HASRAT&TERIMALAH TAKDIRMU!
.


Status ini saya ambil dari status FB sahabat saya; Afifah Azlan.


Sejujurnya saya sangat bersetuju dengan status ini kerana kadang-kadang lelaki tidak cakna tentang hal ini. Satu lagi, maybe, mereka fikir wanita senang2 jer nak terima mereka kalau mereka approach (untuk kahwin) hanya menggunakan janji semata-mata…



Erm…, saya tak gemar if lelaki approach wanita secara directly (… maybe Nampak gentle but tak sopan. Kalau boleh, saya sarankan, please go to her father and bagithu hasrat hatinya… kan Nampak betul2 gentle and beradap sopan?


Ok… that’s all..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Click to view my Personality Profile page

helaian yang dilihat

jalan-jalan dari