Selasa, 3 Mac 2015

VIT C SHAKLEE MEMANG BEST!

Assalamualaikum.

     Kali ini zati nak cerita tentang cantik-cantikkan diri. heee. Bila dah kahwin ni makin suka usha page tentang kecantikan diri ini.

    Dah buka page tu dan page ni, maka mata tertumpu pada vit c shaklee. Macam best je. Lagipun zati skang ni takut nak pakai produk luaran( pencuci,pelembap). Takut tak sesuai jadi makin teruk ada la.huhu.

Ni dia SEBAB zati TERTARIK DENGAN VIT C SHAKLEE.





 Banyak lagi kelebihannya.hee. lepas je baca semua ni, maka zati pun bagitahu orang rumah. n orang rumah bagi lampu hijau tanda bagi izin tuk beli. :)

 Best bila makan vit c shaklee. alhamdulillah jerawat jarang naik. lagi 1, gusi da kurang berdarah :)

erm, ramai yang ingat produk Shaklee mahal semuanya. Tapi Tak sebenarnya kalau difikirkan logik.
Sebabnya kalau macam zati , vit c tu ada 180 biji..Jadi untuk habiskannya dalam 3 - 4 bulan. Baru abis sebotol.so, xdelah nak spend tiap bulan tuk beli vit c kan.
Jd, duit tuk beli vit c next month bole guna tuk beli benda lain pulak.hee..
Jimatkan?

nak tahu harganya?

heee

skang zati dah jadi ahli shaklee.. dan sape yang berminat bolehlah pm zati (id : 184683 )
di
FB : Izzati Anas
whatsapp: 0179309841
call : 0199112147
area : terengganu

APAPUN HANYA ALLAH MAHA MENYEMBUHKAN

#shaklee
#vitcshaklee
#terengganu
#testimoni diri sendiri



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

helaian yang dilihat

jalan-jalan dari