Sabtu, 30 April 2011

CATATAN TERAKHIR SEBELUM

Assalamulaikum

Terlalu lama meninggalkan laman maya ini…tanpa sebarang kata-kata terlafaz ; tanpa sebarang aksara tertulis dek kerana saya masih dalam fatrah peperiksaan akhir bagi semester ini juga sebagai pelajar tahun akhir.

Sedikit catatan:

Saya sudah membuat application UPU. Antara listnya


1) Sarjana Muda syariah dan undang-undang di Universiti Malaya
2) Sarjana Muda syariah di Unisza
3) Sarjana Muda sains politik di Ukm
4) Sarjana Muda akaun di Usim



Semoga Allah menentukan yang terbaik untuk saya juga cita-cita saya. dan sekarang saya masih lagi diberi waktu saki baki untuk ‘menghayati bagaimana menjadi seorang budak law… dan sememangnya menjadi salah seorang ‘budak law’ begitu banyak asam garamnya. Apakah asam garamnnya? insyaAllah, saya akan menceritakan serba sedikit pengalaman saya sebagai seorang mahasiswi undang-undang sivil selepas tamat peperiksaan.



Teringat kata-kata ibu apabila sebelum ini saya mengeluh kerana panjangnya waktu saya untuk menuntut ilmu… antara yang ibu cakap: entah-entah dapat jodoh kat sana…hehehe (x jadi nak mengeluh..)

Kata abah..x pe kak..sabar

Saya juga buat keluhan yang sama pada adik, izzat (yang muda setahun dari saya) saya kerana dia akan menamatkan pengajiannya (sarjana muda) pada usia 21 tahun,insyaAllah(tahun depan)..saya?


Katanya, tak pe kak..biasalah tu, standart kat Malaysia semuanya camtu..jangan berkire sangat sangat ngan abang…abang duk Jordan lain..

Ok..kakak sayang ibu abah

Kakak kasih adik-adik kakak

Juga buat sahabat di Unisza..ada jodoh kita jumpa lagi…kalau tiada jodoh mungkin ini pertemuan yang terakhir buat kita semua. Senyum selalu. Saya ada untuk kkalian…main hoona!

Salam terakhir yang mungkin terakhir;
law is a part of my passions in life
Wan nur izzati wan nor anas
21 tahun
1 mei 2011

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Click to view my Personality Profile page

helaian yang dilihat

jalan-jalan dari