Jumaat, 17 Februari 2012

kerana Allah, I luv U!



Berat hati untuk meninggalkan ibu dan abah. Walaupun sudah melangkaui umur 20 tahun. Kata orang, dah besar-besar, tak perlu sedih-sedih lagi untuk berpisah dengan ayah dan bonda. Kalau sedih- sedih, itu namanya manja!


Namun, kata saya, hanya mereka sahaja yang saya ada di dunia ini. hanya mereka sahaja yang saya ada yang saya percaya. Hanya mereka sahaja yang saya ada yang menyayangi saya. Jadi, tentulah saya akan berasa sedih untuk berpisah dengan mereka walaupun hanya seketika. Belum ada lagi ketika ini, seseorang yang sentiasa menyayangi saya dan doanya sentiasa ada untuk saya kecuali ibu dan abah saya.

Untuk sekian kalinya, saya hadirkan kalimah tulus ini
Ibu abah…kakak cintakan ibu abah kerana Allah


Kakak,
unisza

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Click to view my Personality Profile page

helaian yang dilihat

jalan-jalan dari