Khamis, 29 Mac 2012

Updated

Alhamdulillah…
Syukur atas kurniaan Illahi…Iman dan Islam

Kini, saya sudah jarang-jarang menulis. Kata hati laksanakanlah urusan yang lebih afdhal dilakukan terlebih dahulu. Jadi, mungkin itu salah satu faktor mengapa saya jarang-jarang update blog :)

Terkini, banyak hal dan perkara yang berlaku sudah merubah sedikit demi sedikit kehidupan saya yang lalu. Sehingga saya berasakan bahawa saya sudah semakin dewasa. Bukan lagi kanak-kanak yang boleh dimanjakan.


Kini, tanggungjawab demi tanggungjawab tergalas. Amanah demi amanah terpikul di bahu. Semuanya harus digalas dengan baik.


Kata orang, kita harus belajar bagaimana untuk fokus dua perkara dalam satu masa.

Dan kini, saya sedang belajar untuk pandai membahagikan masa. Antara pelajaran , persatuan dan keluarga( even duk unisza sekalipun...keadaan keluarga di KB mesti diupdate selalu)! Mungkin untuk masa hadapan, saya perlu fokus untuk empat perkara dalam satu masa. Mana tahukan? Walau dirancang perjalanan hidup dengan rapi, ia tidak semestinya mengikut acuan kita. Jadi, seharusnya…saya harus bersedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan perubahan demi perubahan dalam kehidupan. Ops, lari tajuk!


Kini, saya masih ada hutang dengan teman baik saya. saya masih belum punya waktu untuk menulis sesuatu yang dipintanya. Katanya untuk sebuah nasihat. inshaAllah saya akan menulis walaupun saya bukannya seorang baik mahupun solehah. Saya hanya wanita biasa-biasa sahaja yang imannya ada jatuh dan bangun…turun dan naiknya.

AWak…kalau wak baca tulisan ni..inshaAllah saya akan tulis untuk wak. Maaf ambil waktu yang lama.Sama-sama kita upgradekan peribadi kita kea rah Durrah Sofiah ye. Sayang awak kerana Allah…moga ukhuwwah kita bertaut untuk selamanya…



kini dan terkini,
saya masih begini...


(next week cuti mid sem)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Click to view my Personality Profile page

helaian yang dilihat

jalan-jalan dari