Isnin, 18 Jun 2012

;)


Assalamualaikum!

Alhamdulillah…semuanya sudah selesai. Final exam telah pun ditamatkan. Ini beerti saya akan pulang ke kampong halaman dalam tempoh yang panjang. Lebih kurang 2 bulan setengah.
Btw, Alhamdulillah…
inshaAllah saya akan kembali ke Unisza pada bulan September.
Semoga, untuk semester hadapan, saya akan menjadi pelajar yang lebih matang…
Semoga untuk semester hadapan, saya akan belajar dengan lebih bersungguh-sungguh …
Semoga untuk semester hadapan, saya menggunakan umur 22 tahun(sekarang masih 21 tau J) dengan lebih hemat.
Semoga untuk semester hadapan, Allah mempermudahkan saya menuntut ilmu..

Btw,alhamdulillah…
Saya masih tak merancang apa yang harus saya lakukan ketika berada di rumah sepanjang cuti ini.
Kerja?
Mungkin tidak…
Surirumah?
Mungkin ye…
Tolong emak saudara wat catering?
Mungkin ye…
Tutor pada adik-adik?
Mungkin ye…
Hafal quran?
Wajib!
Baca buku yang berfaedah?
Wajib…nanti otak beku kalau tak baca buku!

Apapun, short list apa yang harus dibuat agar cuti ini tidak dibuang waktunya begitu sahaja…

Ok..
J

Oh…tak sabar menanti kepulangan adik saya, izzat…18 Ogos ini…doakan semoga beliau dapat menghabiskan deegreenya itu dengan jayanya…
Erm..kakaknya baru nak masuk tahun 2…adik dah nak habis belajar…




                mesti rindu ngan meja studi ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Click to view my Personality Profile page

helaian yang dilihat

jalan-jalan dari